Sveicināti Max Moto!
Flags
LAT

Biežāk uzdotie jautājumi

Q: KĀDĒĻ REĢISTRĒTIES KĀ INTERNETA VEIKALA MAXMOTO.LV KLIENTAM?
A: Reģistrēšanās Jums dod dažādas ērtības:
  • Reģistrējieties tikai vienreiz; nākamreiz, veicot pirkumu, datus vairs ievadīt nevajadzēs!
  • Sekojiet līdzi sava pasūtījuma izpildei!
  • Pārskatiet savu pasūtījumu vēsturi!
  • Pirmie saņemsiet mūsu labākos piedāvājumus!

Sk. sīkāk “Reģistrācijas noteikumi”

Q: KĀ ES VARU NORĒĶINĀTIES PAR INTERNETA VEIKALĀ MAXMOTO.LV NOPIRKTAJĀM PRECĒM?
A: Interneta veikalā maxmoto.lv iespējams samaksāt, izmantojot maksājumu karti (Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express), izmantojot PayPal, ar bankas pārskaitījumu un skaidrā naudā SIA "Max Moto" darba laikā un adresē.
Q: KĀDAS IR PIEGĀDES IESPĒJAS?
A: Piegādi nodrošina kurjera dienesti, kas ir maxmoto.lv sadarbības partneri (Latvijas Pasts, DPD, Venipak). Klientam ir iespēja preci izņemt pašam Max Moto veikalā, Brīvības gatvē 224/5, par ko maksa netiek piemērota. Ja vēlaties preci saņemt pats, apmaksu var veikt iepriekš, izmantojot maksājumu karti, veicot pārskaitījumu uz SIA "Max Moto" bankas kontu vai PayPal, kā arī uz vietas veikalā. Veicot preces rezervāciju maxmoto.lv ar iespēju to izņemt un apmaksāt veikala adresē prece ir jāizņem 72h laikā, pretējā gadījumā rezervācija tiek atcelta.
Q: PASŪTĪJU PRECI, BET TOMĒR TĀ MAN NEDER. VAI VARU TO ATGRIEZT?
A: Klientam ir tiesības vienpusēji atkāpties no preces iegādes 14 dienu laikā no preces iegādes dienas, ja prece šo 14 dienu laikā nav izmantota. Lai izmantotu preces atteikuma tiesības, klientam prece jāatgriež SIA "Max Moto" adresē (Gustava Zemgala gatvē 71, Rīgā, LV-1039). Pēc preces atgriešanas SIA "Max Moto" nekavējoties izmaksā klientam attiecīgos naudas līdzekļus.